DESLEM

DESLEM
Acest proiect a fost finantat cu sprijinul Comisiei Europene. Aceasta comunicare reflecta numai punctul de vedere al autorului, iar Comisia nu este responsabila de utilizarea informatiilor continute de aceasta comunicare.

vineri, 9 ianuarie 2015

Tematica si bibliografie- competente profesionale

Concurs de selectie a participantilor
Project Erasmus Plus 2014-1-RO01-KA102-817
Clasa a XI a, Fluxurile 1 si 2

TEMATICA SI BIBLIOGRAFIE
PROBA 1 -  EVALUAREA COMPETENTELOR PROFESIONALE

M1. Marketingul afacerii
1.      Rolul marketingului în activitatea agentului economic
   1.1 Conceptul  de marketing
   1.2 Obiectivele marketingului
   1.3 Principiile marketingului: satisfacerea clienţilor şi obţinerea de profit
   1.4 Coordonarea funcţiilor de marketing în realizarea scopurilor propuse
   1.5 Comunicarea eficientă cu consumatorii pentru satisfacerea nevoilor acestora

M3. Organizarea resurselor umane
      1.Planificarea necesarului de resurse umane
1.1. Analizarea necesarului de personal la locul de muncă
1.2. Evaluarea locului de muncă
1.3. Identificarea profilului socio-profesional al personalului


Bibliografie:

1.Valentina Capotă,  "Marketingul afacerii",  Editura Akademos Art, 2006;
2. Suzana Camelia Ilie, Cristina Tanislav, Catalina Postovei, "Marketingul afacerii",   Editura   
    Oscar Print, 2006;
3. Suzana Camelia Ilie, Roxana Georgescu, "Organizarea resurselor umane" , Editura Oscar 
    Print, 2006.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu